My First Time Watching Nikocado Avocado

  Ko‘rishlar soni 453,115

CinnamonToastKen

3 oy oldin

Today we react to Nikocado Avocado. He's one of the top mukbang UZpost personalities so Buff and I decided to see what all the hype is about and react to one of his most infamous videos. This is our first time watching Nikocado Avacado and it was a... weird experience. He jokes about his weight gain and popular searches for him are orlin fights, breakdowns, and reactions. Enjoy!
Link to the video we react to: uzpost.info/vision/video/r9GHxLWVaaprrYk.html
👍 New to the channel? SUBSCRIBE: bit.ly/2O8GELz
Reddit - www.reddit.com/r/CinnamonToastKen
React Couch and Dr Phil - uzpost.info/vision/video/etqvk7eig2d9mmQ.html
Memes - uzpost.info/vision/video/bbBo2pWbfnSCgZM.html
5 Min Life Hacks - uzpost.info/vision/video/ia2etK2am3WxoYE.html

Fikrlar
AeroAngel
AeroAngel Soat oldin
This dude is probably depressed or something, he clearly needs help, but this video was funny lmao 😂 and Ken is so handsome 😍 lol
mcsmokey phatrip
mcsmokey phatrip Kun oldin
This dude is on cocaine or some shit
I Am Echo
I Am Echo Kun oldin
This is what fame does to the weak-minded.
Aerographer
Aerographer Kun oldin
this is honestly just.... so bad. he flipped from one eating disorder to another and his subscribers are probably just supporting the unhealthy behavior.
Anime Realms
Anime Realms 2 kun oldin
I actually found out recently that muckbang is a Korean word meaning something like big meal or whatever
Manatee Rex
Manatee Rex 2 kun oldin
Lmfao that last 30 second burst of energy was so funny 😂🤣
Trippin Kittys
Trippin Kittys 4 kun oldin
He most definitely got a hold of some narcotics
jacomijn van poucke
jacomijn van poucke 5 kun oldin
aargh , freaking intro , scared the shit out of me. don't want to watch his vids. Continuing to like yours
ᄏᄏᄏiamdidaybels
ᄏᄏᄏiamdidaybels 5 kun oldin
Instantly subscribed
Andy Rauscher
Andy Rauscher 6 kun oldin
What bothers me the most is that there's no broth. The whole point of noodles is the broth!
Zosobean
Zosobean 9 kun oldin
Stressed or depressed I undereat (everyone is different...) But he is definitely manic.
Simp Squad
Simp Squad 10 kun oldin
The imitation from ken was spot on lol
Otakugoddess
Otakugoddess 10 kun oldin
Nutcase
Shawn Stube
Shawn Stube 10 kun oldin
I laughed so hard with you!!! Love how TMI makes Ken hide his face! LOLOLOL...
more than nine
more than nine 11 kun oldin
water weight doesn't jiggle
Time flies
Time flies 11 kun oldin
His shirt: 'I make cute babies' His hat: 'RANCH' Hmmm.. So you make cute babies huh? Then where are they? "THE RANCH!"
crazed faeiry
crazed faeiry 13 kun oldin
The way he pronounces mukbang's makes it sound like an adult website category.
Pewdelia Weasley
Pewdelia Weasley 14 kun oldin
I feel traumatized from this video AAAAAAaa
Eli R
Eli R 15 kun oldin
3:28 Water, earth, fire, AND air weight
Ginger Judd
Ginger Judd 16 kun oldin
This dude is a crazy, not rad at all version of Otho from beetlejuice. Gross.
Katherine Hutton
Katherine Hutton 16 kun oldin
His lis like a toddler on meth.
Jermaine DeBerry
Jermaine DeBerry 16 kun oldin
I want it to be know, I dislike Nikko because of he is way too extra and too much for me and the sounds when eats make me cringe
Nicole Tate
Nicole Tate 16 kun oldin
Omg, your Nikacardo impersonation is spot on 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 hilarious 😂
V
V 16 kun oldin
wtf did i just watched
Raven Peter
Raven Peter 17 kun oldin
Nick is the typical American Karen
Chris Mounts
Chris Mounts 18 kun oldin
I had no idea who this guy was, but it is just as bad as I've heard
Benjamin Lees
Benjamin Lees 18 kun oldin
Imagine being as sad as someone like that
Iam NinaMarie
Iam NinaMarie 18 kun oldin
I am not cool with fake pooping 😂😂
Alina Marie
Alina Marie 19 kun oldin
"look at my clown nose" mate you are the entire circus tent
One nacho 123
One nacho 123 20 kun oldin
I’ve never laughed so hard 😂
Kan
Kan 20 kun oldin
Ken impersonating him just sounds like Pewds
S J
S J 20 kun oldin
This was the wrong video to smoke to lol I can't stop laughing at the end, I got four dogs over here looking at me so confused
Alyssa Ward
Alyssa Ward 20 kun oldin
It looks like he wasn't even wearing pants to begin with with the way it looks on the seat
Joe Knoedler
Joe Knoedler 21 kun oldin
Yo, when I get stressed. I actually do not eat. I can’t eat, but I can drink heavily
dr.roohi azam
dr.roohi azam 21 kun oldin
*DISGUSTING*
star ._.
star ._. 22 kun oldin
Is this man okay? Do we beed to call someone? Who do ya even call for this?
Pedro Martell
Pedro Martell 23 kun oldin
Nobody likes watching people eat lol unless ur a d weirdo lmao this shit so cringe
foxat0mic
foxat0mic 23 kun oldin
This is what Nickado Avocado is? Lol oooohkay. Wtf gen z. Suddenly Paris Hilton and Kim Kardashian seem like geniuses.
Ren Army
Ren Army 24 kun oldin
5:36 Buff looks scared for his life 😂😂
kim mcguire
kim mcguire 24 kun oldin
My freind sent me a video of this mans back getting smashed in and i want to die
Hannah Ortiz
Hannah Ortiz 25 kun oldin
This dude gives me all kinds of anxiety. 😬
lisa merc
lisa merc 26 kun oldin
Water weight, my ass !!
Matthew Gardner
Matthew Gardner 26 kun oldin
I feel like ken doing the tummy slap could become a perfect meme.
Babie Of Chat
Babie Of Chat 26 kun oldin
Watching him eat genuinely made me gag so many times I already struggle with mukbangs watching him inhale noodles and cheese is just too much
Anth8256 ___
Anth8256 ___ 27 kun oldin
Eat
um no
um no 27 kun oldin
Why did he have to show he pooped 😱😷
Faith Killen
Faith Killen 28 kun oldin
guys laugh at gross things omg the only reason im laughed is because they are
Faith Killen
Faith Killen 28 kun oldin
this guy is so grosssssssss
Faith Killen
Faith Killen 28 kun oldin
I feel better now that Ken has a belly too
Montana Palmer
Montana Palmer 29 kun oldin
He has gained about 30 pound of “water weight” since this video
Christina Couper
Christina Couper 29 kun oldin
Man lol its funny how ken did the this is unacceptable lol
HaZarD
HaZarD 29 kun oldin
gain weight, lose privilege's of being straight
Jonathan Santiago
Jonathan Santiago Oy oldin
I wish my wife looked at me the way Buff looked at this guy make his noodles...
AnxiousAndAnnoyed
AnxiousAndAnnoyed Oy oldin
Listen. I used to be a size 0. And then i realized food was actually great. Lmao. But also I don't have any portion awareness. Like if I'm really hungry I will make wayy too much of something take like 5 big bites and be full. And I wish I could say I come back to it but I don't. 🤣😭
franchy bustamante
franchy bustamante Oy oldin
I'm I the only ones who's anxiety is being triggered by watching this Nikocado dude ?
Levi Steven
Levi Steven Oy oldin
nah mine is getting worse the more i watch the video
Ashuri Rai
Ashuri Rai Oy oldin
If anything, this is the bad side of mukbang youtube... you should see yuka kinoshita eat, and actually enjoy it 🤣
bullet journal desire 88
bullet journal desire 88 Oy oldin
I've NEVER eaten an avocado ever
bullet journal desire 88
bullet journal desire 88 Oy oldin
I mean I'll let people watch meat for money too lol 🤣
Natsu Dragneel
Natsu Dragneel Oy oldin
Nick and the tardis have something in common It’s bigger on the inside
Ugerwashy
Ugerwashy Oy oldin
The duality of Buff covering his face at the poop while Ken sits back laughing looks like a Renaissance painting of a man being tormented by some sort of demon.
Kalyn Shafer
Kalyn Shafer Oy oldin
I had to stop watching this video 7 and a half minutes in. I have never had a video trigger my mental disorders but holy crap this one did that. And it really sucks cuz I love watching these guys.
Lael Fling
Lael Fling Oy oldin
Love the shirt bro 👌
AngelKayla 2021
AngelKayla 2021 Oy oldin
Ken you and buff should do a mugbang and react couch at the same thing or meme couch at the same time
CajunPride
CajunPride Oy oldin
I will never understand these gluttonous mukbang videos or why they are so popular. Smh
Anthony Garza
Anthony Garza Oy oldin
Buff needs to make a mukbang video it would be amazing watching food roll right off that gnarly beard y'all!!! Just fill a tub with Elote with all the fixins (cheese mayo butter chile) Bam! Watch out nickocado!
Ella Jones
Ella Jones Oy oldin
It was a mistake to watch this while eating
iewutake
iewutake Oy oldin
If he was this much nicer as a vegan - imma got get me some damn baby carrots. But imma use current Niko to scare my kid straight at some point. 24h reel
katie ann
katie ann Oy oldin
He stresses me out 😬
Anna Dau
Anna Dau Oy oldin
He needs to work at a soup kitchen several times a week to understand what true hunger looks like for a change!
Poppy Seed
Poppy Seed Oy oldin
Do you think he's happy though?
SinAlpha
SinAlpha Oy oldin
I don't think I've ever watched a video of Ken without rofling
Kaitlin Lennox
Kaitlin Lennox Oy oldin
The sandals add extra pounds on that scale there
Curtis Griffin
Curtis Griffin Oy oldin
I have never laughed so hard on a video. Just Ken's immediate wheeze when he said he pooped made me die laughing! 😂😂😂
Hot Mess Express With Jess
Hot Mess Express With Jess Oy oldin
Saw this video and clicked faster than Nikocado goes into Karen mode.
Jibyju Ibrahimovic
Jibyju Ibrahimovic Oy oldin
What’s with all the obesity
Galimatias Starset
Galimatias Starset Oy oldin
Its actually healthy for people with eating disorders it really helps me
wafflesbro5412
wafflesbro5412 Oy oldin
NOAH! GET THE BOAT!!!!!
Ellen Burke
Ellen Burke Oy oldin
This just made me sad
Christian LK
Christian LK Oy oldin
feeling like im getting a heartattack watching it
Vyllence Gaming & Tech
Vyllence Gaming & Tech Oy oldin
i found the video with buffs meme face LMAO
Stratus
Stratus Oy oldin
Corn and cheese Quare and teen quarantine Guys it was a sign we were warned
BMO isgood
BMO isgood Oy oldin
One time my dad sharted at my confirmation at church. It was. So. Embarassing.
Stephen Tkachuk
Stephen Tkachuk Oy oldin
Damn, some of Ken's mannerisms really remind of Dr Cox, lol
Donna Liska
Donna Liska Oy oldin
you know when he stomps around he reminds me of the video meme with the stomping bird lmao
Kuuhaku Kazuyuki
Kuuhaku Kazuyuki Oy oldin
KEN I DEMAND YOUR T-SHIRT XD
Aiden Lewis
Aiden Lewis Oy oldin
I was eating while watching this.....
Evelyn Sanabria
Evelyn Sanabria Oy oldin
When ken says “yeahh” he sounds like that the willywonka tic tok guy 😂
Dark Wolf
Dark Wolf Oy oldin
I think this guy need some help.
Nosferata138
Nosferata138 Oy oldin
This made me lose the apittite I didn't have.
Janeen Landry
Janeen Landry Oy oldin
All them noodles 👀 water weight isn’t the problem it’s all that starch 🤦🏽‍♀️
Lady B
Lady B Oy oldin
Nic is acting like he's on Diet pills or something....also, why would you not edit out shatting yourself??? I couldn't stop gagging 🤮
Abigail P
Abigail P Oy oldin
He needs the ranch
Abigail P
Abigail P Oy oldin
This is definitely the most annoying thing you have reacted to yet 🤣🤣
Myburgh Roux
Myburgh Roux Oy oldin
should I like the video for ken or dislike for Nikocado?
BadgerDuh
BadgerDuh Oy oldin
For people that don't understand how mukbangs became a thing, it was originally people watching tiny korean women eating large amounts of food. People like watching small women eat. Nikocado is just sad and desperate
Frozen Kebab
Frozen Kebab Oy oldin
He showed his poop ewwwww😰😫😫
Erica Mcfly
Erica Mcfly Oy oldin
I wana see more of him 😆 and that crazy chef lady. Their energy is fun lol
the-bread-shed Gaming
the-bread-shed Gaming Oy oldin
Buff reminds me of nekomaru
okay hello
okay hello Oy oldin
I'm a Muslim and I remember nikocado avocado because it was a first time I felt offended in my life. He was doing a video with his boyfriend where he was eating middle eastern food. There's nothing wrong with that. Except the fact that he generalized middle eastern food as "Muslim food" even though Muslims can eat anything vegetarian and anything which includes halal meat or even kosher meat. Also the fact that there was food in terrible condition in the thumbnail and he was quite intensely making out with his boyfriend. And that's not his usual thumbnails so I could tell to a certain extent he did that on purpose. It wasn't something that triggered me, just one of my first main experiences with getting annoyed.
Rowdy Lowdy
Rowdy Lowdy Oy oldin
You HAVE TO WATCH the one where he literally shits himself while eating. And the one where he shat in bed while sleeping. It’s so sad but hilarious. Dude is nuts.
Paul Runs Away From His Family
20:58
CinnamonToastKen
Ko‘rishlar soni 541 ming
The God Warrior Fights To Protect Family From The Dark Side
22:21
CinnamonToastKen
Ko‘rishlar soni 422 ming
Animaniacs (Official) Trailer | A Hulu Original
2:15
GOLD iPhone 12 Pro Unboxing! Unlike the Others?
12:50
GadgetMatch
Ko‘rishlar soni 507 ming
What a $20,000/Month Japanese Apartment is Like | Tokyo Home Tour
17:38
7 Year Old Leaves Home After They Take Away His Bacon
17:48
CinnamonToastKen
Ko‘rishlar soni 406 ming
Guy Brags 'I Only Flush Once A Week' To Girl On First Date
24:10
CinnamonToastKen
Ko‘rishlar soni 569 ming
Dishwasher Lasagna Extreme Cheapskates | React Couch
17:07
CinnamonToastKen
Ko‘rishlar soni 523 ming
Is This Safe? Coffee Enema Tutorial Reaction
22:07
CinnamonToastKen
Ko‘rishlar soni 307 ming
OCD Couple Clean Haunted House and Old Lady Attacks
19:18
CinnamonToastKen
Ko‘rishlar soni 302 ming
The Ugliest Wedding Dresses Ever On Tv
20:02
CinnamonToastKen
Ko‘rishlar soni 315 ming
This Woman Can't Stop Eating Her Walls
18:28
CinnamonToastKen
Ko‘rishlar soni 247 ming
This Girl Will Do Anything For Attention!
17:20
CinnamonToastKen
Ko‘rishlar soni 426 ming
Hillbilly Cheapskate | Extreme Cheapskates | React Couch
25:55
CinnamonToastKen
Ko‘rishlar soni 907 ming
Animaniacs (Official) Trailer | A Hulu Original
2:15
GOLD iPhone 12 Pro Unboxing! Unlike the Others?
12:50
GadgetMatch
Ko‘rishlar soni 507 ming
What a $20,000/Month Japanese Apartment is Like | Tokyo Home Tour
17:38
Dolly Parton's Mom Used To Sing Songs That Told Great Stories
11:30
The Late Show with Stephen Colbert
Ko‘rishlar soni 1.4 mln
Whatever You CARVE, I'll Buy It Challenge (GIVEAWAY)
13:17
Solving An Escape Room In A Box!
36:04
DOPE or NOPE
Ko‘rishlar soni 401 ming
THE BEST IMPOSTOR - AMONG US ANIMATION
3:51
Hornstromp Games
Ko‘rishlar soni 4.8 mln
Borat Releases Message of Support for Rudy Giuliani | THR News
2:32
The Hollywood Reporter
Ko‘rishlar soni 1.2 mln